Najcenniejsze jednak wsparcie działań dla edukacji matematycznej, pochodzi od samych nauczycieli. Dlatego już od 30 lat Stowarzyszenie Nauczycieli Matematyki, poprzez organizację konferencji, warsztatów, spotkań grup roboczych, inspiruje nauczycieli do dzielenia się swoimi doświadczeniami, upowszechniania dobrych praktyk w pracy z uczniami.
Potrzebna jest konsolidacja wspomagania nauczycieli oferowanego przez różne instytucje. W Krakowie połączyliśmy działania Oddziału Krakowskiego Stowarzyszenia Nauczycieli Matematyki z Małopolskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli oraz Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną nr 3.
W obecnym roku szkolnym proponujemy debatę na temat skutecznych metod i form angażujących uczniów, uwzględniających ich specjalne potrzeby i napotykane trudności w uczeniu się matematyki. Bo „matematyka jest w potrzebie”
Oddział Krakowski Stowarzyszenia Nauczycieli Matematyki
Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli Ośrodek w Krakowie
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 3 w Krakowie
zapraszają nauczycieli matematyki wszystkich etapów edukacyjnych
na bezpłatną konferencję on-line
Termin: 8 grudnia 2021 w godz. 15.30 – 18.40
Adresaci: nauczyciele matematyki wszystkich etapów edukacyjnych
Celem konferencji jest doskonalenie kompetencji nauczycieli w zakresie organizowania procesu nauczania i uczenia się, ze szczególnym uwzględnieniem zróżnicowanych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych wszystkich uczniów. Wpisuje się ona w kierunki realizacji polityki oświatowej państwa oraz zalecenia Najwyższej Izby Kontroli dotyczące kompetencji matematycznych uczniów.
PRELEGENCI
TEMATYKA WYKŁADÓW I WARSZTATÓW
PROGRAM KONFERENCJI
15.30 – 15.45 Rozpoczęcie konferencji15.45 – 17.35 Część wykładowa
15.45 – 16.30 W poszukiwaniu dobrych zadań matematycznych … dla każdego - Jerzy Janowicz
16.30 – 17.15 Jak uczyć matematyki dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi? - Zyta Czechowska, Jolanta Majkowska
17.15 – 17.35 Dyskusja, pytania i odpowiedzi17.35 – 17.45 Przerwa
17.45 – 18.40 Część warsztatowa
Metoda projektów – to działa Zyta Czechowska
Karty pracy dla uczniów – jak to się robi Jolanta Majkowska
Warunki rozwijania aktywności matematycznej uczniów Halina Pulchny
Laboratorium matematyczne uczniów – arkusz kalkulacyjny Marek Legutko
Każdy uczestnik może wziąć udział w tylko jednym warsztacie.
LINKI DO ZAPISÓW:
Część wykładowa + warsztat: Metoda projektów – to działa – ZAPISZ SIĘ
Część wykładowa + warsztat: Karty pracy dla uczniów – jak to się robi – ZAPISZ SIĘ
Część wykładowa + warsztat: Warunki rozwijania aktywności matematycznej uczniów – ZAPISZ SIĘ
Część wykładowa + warsztat: Laboratorium matematyczne uczniów – arkusz kalkulacyjny – ZAPISZ SIĘ
SERDECZNIE ZAPRASZAMY!!!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz